Bokfrossa

Så typiskt mig. Den här månaden är jag extra fattig, men så himla sugen på böcker. Speciellt när jag ska spendera nästan 5 dagar i Falköping i maj. Då vill jag ha lite att läsa, och självfallet hittar jag MÄNGDER på amazon. SUCK.

ÖNSKELISTA :D
__________________________________________________________

Funderar på att kosta på mig några stycken... frågan är vad frakten hamnar på? Hmm.. nåja. Får väl tänka på saken en dag eller två.

Nu ska jag skriva skriva skriva för det kliiiiar i fingrarna!
Ciao

Ps. Har redan läst Twilight böckerna och Vampire diaries serien, men inte på engelska. Är därför dom står med på listan.


- - 05:38 - - - - - - - - - - - - - - -
Jaha, fick en del gjort även inatt, fast kom igång lite sent. Jag skriver precis som jag berättar historier, hoppar från det ena till det andra. Blir intressant och se hur sammanhängande jag skrivit i slutändan :P

Nu ere nannadags.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Twilight är ju bäst! Ett måste att läsa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback