Fly verkligheten

Ååh.. jag älskar allt som utspelar sig i nutid  och vår värld, men inte alls föreställer den här världen ändå. När det är magi, mutanter och allt möjligt som målar upp miljön i en helt annan nyans än verklighetens. Filmer och böcker som innehåller helt andra världar såsom Narnia, LOTR etc har jag aldrig riktigt gillat... Det är väl FÖR långt bort helt enkelt.

Både böckerna och filmerna av harry potter, x-men filmerna, sci-fi filmer, en del fantasy filmer (nutid som sagt, nutid).
Fast jag har aldrig varit speciellt förtjust i serietidningar av någon anledning. Antar att jag antingen vill se det rörligt på en skärm eller rörligt inuti mitt huvud helt enkelt. Bilder med pratbubblor utelämnar så mycket.

Just nu ser jag allra mest fram emot Wolverine. Ååååh. Trailern gör att jag nästan dreglar. Sanslöst vad spännande den verkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback