Hemlig stad

Nu sitter jag här, rejält groggy och nyvaken, och försöker övertala mig själv att det ska bli JÄTTEKUL att städa. Hahaha. Well well. Det är ju för mammas skull. Och för hennes skull fixar jag nog det mesta ;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
FÖREGÅENDE INLÄGG


Postat av: Jessica
OMEH! Jönköping på bilden ju..? Men jag antar att det inte är så simpelt ;p
2009-04-16 @ 05:06:33

Postat av:
Skulle precis gissat på jkpg ;) //Linda
2009-04-16 @ 12:02:14

Svar: JAAA. Haha. Det är Jönköping på bilden ;) Sa ju att jag var hemlig! För övrigt är det ju just Jönköping jag vill kunna relatera smått till. Men bara för visat intresse slänger jag upp en bild av huvudgatan i den riktiga staden!



Tydliggörande: Eftersom jag aldrig varit i USA, England eller liknande utan typ enbart Cypern och Spanien så har jag ingen bra miljö att skriva om. Och eftersom jag aldrig skulle vara nöjd med att skriva om en sketen småstad i Sverige, så började jag leta efter en stad i USA som jag skulle kunna relatera till och därför ha lite lättare att skriva om.

Dags för dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback