Mina fingrar brinner

Ojojoj. Nu har jag ju börjat flippa ur. Men jag gick igenom allt jag skrivit och jag skriver mest på första boken även om jag kommer på sidospår och skriver på de andra böckerna nu och då. Namn på mina karaktärer börjar även växa fram vilket är skönt, jag hatar att använda mig av 'tillsvidare-namn'.

Inatt har jag rättat en del, korrigerat layouterna osv för att det ska kännas mer behagligt att läsa. Det börjar även bli dags att knyta ihop trådarna känner jag, nu när storyn är relativt klar i mitt huvud. Ska bli skönt när jag kan skicka iväg några kapitel till bror och få lite ny kritik.

Jag trodde aldrig jag skulle komma hit. Tack gode gud.



Ps. Jag MÅSTE nog dock bestämma mig för vart det hela ska utspela sig... det börjar bli frustrerande att använda larviga hittepåstäder eftersom jag är för lat att göra ordentlig research.

Kommentarer
Postat av: Louise

Men gud vad kul att du kommit igång på allvar!! Tänk om man får se din bok ute i affärerna, då skulle jag köpa den direkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback