"Sätt igång nu, skynda ila, vi har inte tid att vila..!"

Det här känns så... uppfyllande? Äntligen gör jag det jag älskar mest, och jag gör det varenda natt -jobbar med triologin. Har jag inga nya idéer bidar jag tiden med research och planering, och har jag idéer skriver jag som en galning tills huvudet är tömt.

Inatt blev det både skrivning och planering/organisering.



Nu måste jag sova några timmar, för senare idag ska jag till biblioteket och utföra ärenden åt min kära mor.

Godmorgon!

Ps. Igår drömde jag en härlig kärleksdröm igen. Yumyum. Sånna drömmar spelar jag upp om och om igen i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Louise

åååå när ska jag förstå vad din story handlar om? När ska du publicera något litet stycke? Jag är verkligen nyfiken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback