Barnrumpa med mycket energi :)

Den här dagen var riktigt bra.

Åkte hem till syster och där både hon, hennes man, deras barn och våra föräldrar lunchade. Min syster hade lagat köttfärsbiffar med en helt otroligt god sås till! Synd att man inte ärvde päronens matlagnings-skills. Hade jag kunnat laga sådär god mat hade jag nog skött mig bättre.

Sedan följde jag med mamma hem och städade huset åt henne. Det lustiga är att numera tycker jag det är KUL (??!!) Jag skuttar omkring som en blådåre med dammsugaren och headbangar till rockmusik å vrålar med i texterna. Och när jag är klar sätter jag mig ner dyngsvettig å halsar vatten tills jag nästan kräks. Jag njuter verkligen av min viktnedgång just nu. Är långt ifrån målet, men känner mig tillräckligt pigg i kroppen för att bete mig som en riktig barnrumpa ;)

Därefter åkte jag, syster och hennes yngsta lilla knodd in till vätterstranden där vi promenerade i 1-2 timmar. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade det så trevligt.

En söt bild på Charlie (där hon inte har tungan hängandes utanför)

När jag kom hem möttes jag av världens kelsjukaste katt. Hon började purra när jag sa "Hej". Haha. Hon har inte lämnat min sida en minut på hela kvällen, och nyss slocknade hon bredvid mig. Är det förresten bara min katt som "snarkar" och har tungan hängandes ur munnen när hon sover? Aaaw, jag tror jag blitt lite nykär i henne.

Nej nu är det dags att sova! Är sååå trött. Ska drömma något bra inatt tycker jag!

Ps. Det är sanslöst vad jag saknar den där dumma piercingen. Är så himla synd att den skulle växa igen så snabbt :( Jag undrar om jag kommer göra om den...



Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det låter som om du är pigg och glad!! Då blir jag också glad! :D

Postat av: F

Det tycker jag verkligen att du ska!

2009-08-17 @ 17:59:49
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback