Försening

Happ. Bröderna som skulle komma på torsdag bestämde sig för att komma på fredag istället, och i slutändan blev det lördag kväll.

Idag åkte jag hem till päronen där det åts god mat, lektes med systerbarn, pratades MÄNGDER med äldsta bror Frank (om bokidéer mer än något annat), och tillsist åkte jag & mina bröder hem till mig.

Mina fina föräldrar


De monterade ner hela min loftsäng och vi bar upp den till mitt vindsförråd, jag packade ner MÄNGDER med prylar i flyttkartonger (bara tills jag får in nya förvaringsmöbler att ha alla prylar i), och sedan avslutade vi kvällen med att gå på bio.

Min jättesöta bröder. Ibland tycker jag de speglar mitt inre galenskap.

På tisdag ska vi slänga mina gamla möbler på tippen, och hämta min ny-gamla underbart ful-fina bäddsoffa! Feels GOOD.

Och nu ska jag avsluta min natt med att spela lite A Vampyre Story (och kanske packa ner ytterligare prylar... om jag orkar. Hela lägenheten ser ut som en pryl-explosion just nu...)

Kommentarer
Postat av: hilea

allt bra idag?

Postat av: Egoinas mamma

Det märks att du tycker om de (allihopa)!! Vad mysigt!!

2009-08-24 @ 15:07:56
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback