Full fart hela dagen!

Idag satte vi igång. Mina gamla möbler har slängts ut, och de nya har kommit in! Det är en del kvar att göra dock, skruva ner från väggarna och upp med andra saker... Vill även bygga en grej till katt-trädet, och sen behöver jag packa upp alla prylarna och sätta dom på sina nya platser. PUST. Ska bli skönt när det är helt klart. Imorn kommer bröderna för att hjälpa mig att skruva ner saker iaf. Sen avslutade vi vår hektiska och fysiskt påfrestande dag med att äta middag på Tiger. Yummie!

Har upptäckt att min digitalkamera dött. Förstår inte vad felet är.. :(


Är såååå trött. Får se hur jag spenderar denna afton. Hade tänkt börja packa upp, men jag känner mig nästan redo för sängen redan, så jag får se hur det blir.


- - 3,5h senare - - - - - - - -

Tog mig samman och började packa upp. Tror även jag vet nu exakt hur några få småprylar ska möbleras för att det ska bli så snyggt som möjligt. Men nu är jag dundertrött, så jag tänker inviga min ny-gamla ful-snygga bäddsoffa :) GONATT!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sov du gott i din nygamla bäddsoffa? :D

Jag sitter här och äter havreflarn och känner mig som en tant i dag.., det brukar jag inte göra, brukar känna mig som 18! :D (Känslan kommer tillbaks, det gör det alltid!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback