Impuls-Debs

Woho! Så kan det gå! Träffade Fanny och hennes vänner för några timmar sedan för att följa med dom när de skulle pierca sig. Och påvägen dit tänker jag "Jamen vafan? VARFÖR INTE?", och se vad som hände ;)



Utöver det har dagen varit bra. Mamma tittade förbi tidigare för att lämna en tröja, och då fick jag lite nygjorda svampcrêpes! YUM! Dom kommer iiiinte räcka länge. Finns ingen som gör så goda svampcrêpes som min lilla mamma!


- - KL: 00.45 - - - - - - - - -
Har hittat två påslakanset jag verkligen vill ha. Frågan är ifall jag ska beställa dom, eller ifall jag ska leta runt på jysk eller liknande så jag kan köpa något DIREKT? hmmm...



Ps. Nu ska jag nattsynda och äta mig en smarrig crêpes, sen ska jag nanna. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad coooool piercing!! Gjorde det ont? Gör det ont nu?

Postat av: F

Det va helt underbart tycker jag!

Hur går det för dig? Har den svullnat upp eller?

2009-08-20 @ 18:41:43
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback