Aftonbladet shop + Hippielya

Vilken lycka :) Hittade tre HP filmer jag tänkt köpa för 100 spänn styck från CDON i AFTONBLADETS SHOP för 69kr styck! Så nu har jag klickat hem dom och längtar tills jag kan sätta dom på min lilla DVD hylla. Jag är en äkta HP nörd!


Idag har jag lunchat med min yngsta storasyster och mina två bröder, vi åt stans bästa schnitzel med stekt potatis! Sen hjälpte Simon mig att få upp min DVD-hylla/ljusramp samt att flytta på en tavla! YAY!

Och Frank & jag pratade bokidéer som vanligt. Han berättade även att han blir inspirerad av våra samtal! Kändes kul. Är alltid kul att inspirera andra!

Frankieboy


- - 6h senare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mina bröder har jäklats en hel del med mig idag (angående min nya stil i lägenheten) å säger att folk kommer bli rädda att komma in i min hippielya.
De syftar då främst på min orangea bäddsoffa & röd-orangea gardiner, de torkade blommorna, det bruna porslinet, mina bruna glasprydnader, min samling med halvädelstenar & rökelsen etc.

Frank sa att det enda som fattades var boiing-boiing-boiing musik.


Simon kom hit för två timmar sen, och nu är en låda (med kattlådan inuti) fastskruvad under katt-trädet. Charlie är väldigt lycklig då trädet blev både högre & mer stabilt. Och själv har jag ägnat resten av dagen/kvällen till att packa upp å fylla mina nya möbler med alla mina saker. är fortfarande långt ifrån klar... PUST.

Det enda jag saknar nu är en anslagstavla (i KORK. Kork kork kork kork och INTE en skitful whiteboard eller magnettavla!) att ha på den tomma väggen här vid datorn. Jag gillar att sätta upp både bilder, bokidéer, viktiga lappar etc så jag har dom väldigt synligt till hands.

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

vilken helmysig header!



jag älskar orange! jag skulle nog gillat din lya. (alltså skämtar du med mig eller har du en bror som heter Frank? Med risk för att låta som ljug, det gör min med! =O)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback