Lesbisk med splittad tunga

Jag drömde...

Att jag tydligen var lesbisk (eller drömde jag att jag var en man?), och jag dejtande en söt tjej med blont lockigt hår vid namn Carro (en tjej jag aldrig träffat, men tyckte illa om som tonåring, hon var min dåvarande pojkväns ex).

Vi tog långa strandpromenader, köpte inredningsprylar å ljushållare tillsammans. Vid ett tillfälle var hon nära att göra slut med mig, men vi löste problemen och gick vidare.

Och tillsist så gjorde jag en tongue split (hemmagjord med nylontråd?!), men ångrade mig senare och lät den "läka ihop" på några minuter.



Ärligt talat så var drömmen inte speciellt illa. Den var ganska spännande och VÄLDIGT ovanlig. Att dejta tjejer när jag drömmer är alltid lika lustigt, då jag inte känner mig dragen till dom i vaket tillstånd. Och tungsplitten? Jisses.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Jag måste börja prioritera att komma ihåg mina drömmar! Kommer man ihåg de behöver man inget att läsa i! :D

Postat av: j o s e f i n e

haha läskigt!

2009-08-31 @ 18:11:26
URL: http://joseflne.blogg.se/
Postat av: Melinda F.O.T.O & D.E.S.I.G.N

Ååååh fy det ser så läskigt ut med en delad tunga sådär :S INGENTING för mig! :S

2009-08-31 @ 18:42:57
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback