Nolifer

Det känns som att inget händer nu, och jag är så extremt omotiverad så jag gör inget heller. Det finns tusen saker jag borde göra, men jag har ingen ork, lust eller vilja att sätta igång :(

Har drömt liknande drömmar flera nätter i rad nu. Misstro, kärlek, ufon, intimitet, syskon, bekanta, kändisar, gamla kärlekar etc. Och det lustiga är att dom är så röriga och har så många vändningar att jag varken känner mig glad eller ledsen av dom. Jag känner mig bara bedövad.

Jag behöver något att leva för. Det är nog det som är problemet.


Dessutom tänker jag alldeles för mycket på det förflutna. Det blir ju så när inget händer här och nu. Fy tusan. Jag måste göra något.

Favoritlåtar just nu
Motivationsstärkande:
Russell Watson - Faith of the Heart <--Youtube länk
Beslutsamhet/depp: Celine Dion - Just Walk Away <--Youtube länk

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Gör något konditionskrävande! Det brukar hjälpa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback