Urladdat batteri

Det är lustigt att när man mår illa och inte vill äta, så mår man BÄTTRE ifall man tvingar i sig mat (såvida man typ inte är magsjuk of course), och ifall man känner sig trött och orkeslös så blir det bättre av att man håller igång och sysslar med något.

Har lite besvär med att få i mig all näring jag behöver för tillfället, vilket resulterat i att jag känner mig som ett urladdat batteri. Somnar tidigare och tidigare varje kväll, och sedan sover jag 12-16 timmar.

Men idag när jag vaknade kände jag att nu måste jag ta mig i kragen, och förhoppningsvis lyckas jag hålla den här lågan brinnande dagen ut.

En dag i taget... lugnt och fint.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Viktigt att äta rätt, särskilt för dig!! Tar du inget näringstillskott?

Postat av: Jessilma

SV: Tack :)

2009-08-02 @ 23:07:19
URL: http://twifan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback