A6 om & om igen & knasiga drömmar

Hehe ojsan hoppsan! inte skrivit här på ett tag upptäckte jag nu!

I söndags kände jag mig asdepp och åkte därför till A6, där jag klarade ungefär 45min innan jag praktiskt taget sprang ut därifrån i ren panik. FAN VAD MYCKET FOLK! Det är iiiinte hälsosamt att försöka promenera lugnt inne i ett köpcentrum så här nära till jul.

Åkte därefter in till stan med Julbussen (den åkte egentligen inte dit jag skulle, men vad fanken, i ren och skär julanda kastade jag mig på bussen ändå!). Den var förövrigt inredd med gran, glitter och julgranskulor. Busschauffören såg butter ut under sin tomteluva :D


Och sen avslutade jag hela det löjligt korta äventyret med att sätta mig på mitt favoritcafe där jag drack kaffe och skrev upp lite bokidéer i min lilla nya fina notbok.

I måndags skulle jag ta det lugnt hade jag tänkt, men så ringde syster yster och ville ha med mig till A6 för att handla babykläder, och som den genomgoda lillasystern jag är så följde jag självfallet med. Det var en både lugn och lång dag fylld av strumpor, kjolar, tröjor, jackor och pyjamasar hit och dit... Det var nog en lång dag när jag tänker efter.

Idag åkte jag & lilla mami hem till syster där vi passade minstingsbebisen medan syster yster tapetserade, därefter åkte vi och letade nyårsblåsor (hittade inte ett piss...), sen åkte jag & mami hem till dom där jag fixade hennes ögonbryn, och sen åkte vi till GISSA? Jo A6, där vi letade mer nyårsblåsor utan framgång, men vi hittade lite annat småskit.

Och nu sitter jag här, trött och är inte direkt pepp på idén att jag måste bege mig ut innan veckan är slut för att leta julklappar...

Men imorn blir det iaf inget A6, imorn ska jag bara tare lugnt, och på kvällen följer jag med mami & papi till borås där jag ska våldsgästa min gamla fjortisbundsförvant Ewe. Ska bli kul som tusan, inte träffat henne på ett bra tag!


Och för att avsluta denna uppdatering kring de senaste dagarna så tänker jag berätta om min helt sinnessjuka dröm inatt.

Först åkte jag till en annan stad och hälsade på en kompis, och på natten hade jag sex med hennes pojkvän eftersom jag var hemligt kär i honom (detta känns ganska enormt sinnesrubbat, speciellt med tanke på mitt ställningstagande till otrohet). Dagen efter var ju tjejkompisen totalt knäckt förstås, meda hennes kille inte fattade varför hon var så upprörd (?!).

Tjejkompisen kör ut mig självfallet, och jag åker hem. Väl hemma i stan möter jag en annan vän som har skaffat sig 4 ungar. Vi går alla på bio, men filmen var så dålig att vi går därifrån. När vi kommer ut så får jag syn på att det brinner, och vi hör hur folk skriker att ryssland anfaller, varpå vi ser ett regn av missiler träffa olika byggnader. Jag rusar mot första bästa dörröppning för att söka skydd, och blir indragen genom en dörr av två killar. Helt plötsligt börjar rummet röra sig, och jag inser att det är en helikopter! Jag blir lättad och tror att vi ska fly, men istället kör de mot närmsta fallande missil medan killarna vrålar "Vi ska dö med ära! Vi ska dö i strid!!", jag får panik då dessa helgalna killar har en dödslängtan jag INTE delar, så jag tar sliter tag i styret så vi kraschar ner i marken. Jag rusar ifrån vraket medan jag vrålar åt dom att dom är idioter.

Min kompis med alla ungarna dyker upp och vi flyr i en urgammal rostig Saab.

Kommentarer
Postat av: Em

Hahahahaha! Du behöver ju inte titta på film, du kan bara lägga dig och sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback