Sun will shine for you

- - 13:55 - - - - - - - - - - - -
Hade skrivit ett skitlångt helt jävla totalt meningslöst inlägg...

Så fick jag ett mejl...

Och nu bara gråter jag.

Jag gråter för att jag varit så bitter. Jag gråter för alla minnen. Jag gråter för att jag alltid, varenda gång något i mitt liv gått snett skyllt det på någon annan än mig själv. Jag gråter för att Du tillslut sa det jag verkligen behövde höra...

Tack. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.


Eskobar - Someone New

We used to take turns
To cover up the pain
Deep below it burns
And the fellin' still remains

You're gonna find someone new
I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on thru,
It's gonna shine for you
'Cause I adore you

Yes we gave it a try
But maybe for too long
Out of every sorrow
Another day will dawn


- - 16:26 - - - - - - - - - - - -
Livet blir inte alltid som man tänkt sig, men det är okej. Det viktiga är nog helt enkelt att gå vidare och att se nya möjligheter.

Kommentarer
Postat av: Em

Och att förlåta sig själv och andra för dumheter som begås. Vi står alla oss själva närmast, lika mycket som att du i slutändan är en egoist så är jag det också. För mig hjälper det att tänka så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback