Hoppla pålle

JAG HAR JULKLAPPSÅNGEST!

Vartenda år så brukar jag tycka det är sååå kul att sitta och leta reda på perfekta julklappar till alla. Och det är alltid en utmaning eftersom jag är fattig, men med vilja och fantasi brukar jag alltid få ihop det.

Nåja.. får väl ge mig ut på stan och leta nu i veckan, vill INTE göra som jag blev tvungen att göra för några år sedan, åkte till A6 köpcentrum den 22a dec och... HJÄLP! Det var hemskt... alla skrikande barn, skrikande föräldrar, folk som trängdes, klämdes och nästan armbågade sig fram... Det slutade med att jag sprang iväg och gömde mig i en liten vrå jag lyckades hitta.

FYI: Har lyckats vrida dygnet rätt och ska nu kämpa för att behålla det!

Och för att avsluta så vill jag berätta att min söndag var VÄLDIGT angenäm! Åkte hem till föräldrarna där mamma lagat en supergod kyckling-stroganoff, därefter bar det hem till syster Anita där det lektes med barnen, fikades, byggdes pepparkakshus med mera.

Och gårdagens plus var att mina systersöner uppenbarligen föredrar smal-Debbie mot tjock-Debbie, för smal-Debbie orkar leka roliga lekar som hoppla pålle och grejjer ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Du var vacker som stor också, men jisses vad fin du är nu! Visst är det skönt när man känner att energin kan spritta i kroppen och att fysiken hänger med?



Grattis till din viktnedgång!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback