Härlig dag!

Idag har varit en härlig dag! Jag skuttade ut på stan för att möta mamma, hade gjort iordning mig o kände mig sådär badass-fresh man bara gör vissa dagar.


Jag hittade en skitsnygg drömfångare på rea :) Så den köpte jag såklart, jag menar, med så sjuka drömmar som jag har så MÅSTE jag ju försöka få bort dom? haha eller inte. Jag tycker helt enkelt drömfångare är olagligt vackra. (Så nu hänger den ovanför min säng/soffa, me likie!)



Därefter traskade jag vidare i jakt på ett fult enkelt kollegieblock, men hittade denna underbara lilla notbok istället! JAG ÄR KÄR! kommer älska att skriva upp mina bokidéer i den... Yum.


Och tillsist traskade jag vidare och provade en axelbandslös bh, eftersom jag ville prova en axelbandslös klänning. Jag är totalt kär i klänningen, men osäker.. dels är jag inte bjuden på någon nyårsfest, och dels så slutar den en bra bit ovan knäna, och OMG om det är något jag har komplex för så är det ju mina ben....


Nåja. Därefter åkte vi hem, mamma lagade god lax, och jag tvättade hennes bil invändigt. Sen drack vi kaffe och jag åkte hem. Men jag tänker fortfarande på klänningen....

Kommentarer
Postat av: Em

Kör på relativt mörka strumpbyxor och rejält högklackade skor. Klänningen är skitsnygg och sen koncentrerar du dig på att framhäva det du gillar med dig själv istället för att fokusera på benen. Jag har samma grej med mina ben.. ;)

Postat av: Em

Ett bra tips med skor oavsett om de är högklackade eller ej, se till att de är "urringade" som en tröja ungefär. Har man kraftiga ben ser de tjockare ut om man har en rem över eller liknande. Sen finns det skor numera som ser rätt högklackade ut, men som inte är det pga en inbyggd platå. Jag kan alla trix... ;D

2009-12-12 @ 21:27:31
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Lindah

Jag tycker att du såg fin ut i den, vad jag nu såg på fotona! ^^

2009-12-12 @ 21:27:32
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback