Helt slut

Ojoj en sån dunderhärlig kväll det blev! Allt jag hoppades på och lite mer :)

Idag har jag städat som en gnu hos mina päron, som belöning fick jag hembakta julkakor och en julskinkmacka :) Lagom till midnatt var jag halvt död (jag lyckas glömma varenda gång att hela kroppen tar stryk efter en utekväll) så jag fick skjuts hem av mina snälla bror, och nu ska jag strax lägga mig.

Imorgon ere julafton, det ska bli trevligt. Det kommer inledas med lite avslutande städning som inte hanns med idag, julgranspyntning (om jag & Frank får upp granen vill säga. Återkommande faktor varje år: vi lyckas få upp en sne och ostabil gran som ger stackars mamma hjärtsnörp när vi hänger upp alla hennes ömtåliga glasänglar osv i den! haha), och ett litet minijulbord.

Och jag kommer ha kjol. Jag har kjol 1 gång om året typ, och det är antingen på nyår eller julafton. Egentligen är kjol både snyggt och tufft, undrar varför jag inte använder det oftare? Hade iof kjol på halloween iår..


Ojoj. Nu börjar Charlie att pussas. Det är definitivt nannatajm. Jag ska tvångsgosa henne tills hon tappar förståndet.


Ps. Det är ganska mysigt att komma hem och alltid ha en kelkamrat som väntar. Jag undrar hur livet hade varit utan henne. Hoho, nu låter jag sådär härligt "crazy cat lady".

Kommentarer
Postat av: Em

Hmm.., du felprioriterar verkar det som. Du bloggar om att det inte är städat hemma hos dig och sen bloggar du om att du städar både här och där hos andra. Du vet väl att du själv kommer i första hand? :D



God jul, underbara människa!! Julekram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback