Joy to the world!

YES! Jag kunde inte lägga band på mig utan kastade mig ut en dag då folk är som allra galnast i julrushen, och jag överlevde! och inte nog med det, jag lyckades inhandla ALLA julklappar (utom en.......) YEHA! Vilken lättnad! Vilken lycka!

Utöver klapparna så inhandlade jag ett par örhängen att ha på julafton, ett knallrött nagellack, en ny mascara som lovar en massa den inte kommer att hålla, och tillsist ett par svarta nya byxor, för mina sista tajta byxor har blivit pösiga över röven.

Imorgon blir det storstädning i mitt lilla hem, något jag inte alls ser fram emot. En dammallergiker skulle inte överleva 30 sekunder här.

Och jag ska även ge mig ut en snabbis för att inhandla den allra sista klappen jag inte fick fatt i idag. Jag hoppas smått på att hitta någon fin topp också... vore kul att ha något riktigt tomterött på julafton :)

Jag hade rätt julanda förra julen, och jag tänker vara lika töntigt entusiastisk i år (fast snyggare)!


Nuuu ska jag smörja mina stackars torra händer, lägga mig och glo på Star trek Voyager tills ögonen trillar ur skallen på mig. Tror förresten att singellivet gjort mig knäpp, jag blir nämligen helt lyrisk/trånande så fort en Vulcan dyker upp i bild (Vulcan är en utomjordisk ras som totalt saknar känslor eller förmågan att känna. De är LOGISKA och ärligt talat, ofta oförskämda... Åh, iof. Vart 7e år blir de helt lajbans kåta och aggressiva. Är tydligen en slags individuell parningssäsong eller nåt).

Seriöst, vem skulle INTE vilja kasta sig i armarna på en man med lustiga öron och arga ögonbryn?



I have soooo many issues...

Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Inte jag, han får gärna ha normala öron..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback