Lycklig men stressad

Idag inhandlades sista julklappen, men shoppingturen blev betydligt längre än jag tänkt och därför blev det försent för att köra en rejäl städ-dag här hemma. Lugna gatan tänkte jag, "Jag städar hela dagen imorn istället". Men nu på kvällen blev jag medbjuden på utgång imorgon, viiilket innebär att jag inte kommer kunna avsätta hela morgondagen till städning.

Men jag är INTE ett skit bitter. är så törstig på socialt umgänge och förbrukande av alkohol att jag helt enkelt gillar läget ;D

Tillsist så sitter jag här och velar... Har varit assugen väldigt länge på att tona håret svart, men eftersom jag nästan alltid har svarta kläder blir nog kombon inge bra... skulle väl likna en svartrockare. Skit. Nåja, jag lär väl få något lajbans-cpryck-infall och tona det endera dagen utan att tänka mig för.

Här hade jag tänkt slänga in någon passande bild, men jag hittar ingen...
Å JO VÄNTA! Här har jag två lajbans bilder när jag var 15 å hade en
glassmissbrukarperiod
! Hör inte alls till ämnet, men inlägg med bilder är mycket roligare :D

Och nuuu borde jag nog betala alla räkningar... hittade en fin liten hög jag samlat ihop för ett hyfsat bra tag sen. Känns inte sådär skitbra faktiskt.


Ps. Mitt nya favoritord som jag missbrukar så mycket jag kan är LAJBANS. Underbart härligt glatt ord.

Pps. Jag börjar ifrågasätta mitt omdöme... är det smart att dricka kaffe vid elva på natten?

Kommentarer
Postat av: Em

Där är du ju blondin! Jag tycker nog du är mer sexig med det mörka.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback