Min Jul

ojojoj. Har verkligen varit en helt absurd vecka. Är man ovan vid att vara onykter oftare än 1gång varje - varannan månad så är tre kvällar på en vecka verkligen katastrof för kroppen. Utöver att jag verkligen haft skitkul varenda kväll, så har jag spenderat mer pengar än jag egentligen hade, och DET ger mig ångest. Fyfan vad arg jag är på mig själv... Så eftersom jag är pank och känner mig halvdöd (iaf just nu) blir det nog ett ensamt nyårsfirande...

Jag ägnade största delen av julafton till att bara umgås med föräldrarna o bröderna, samt att städa klart det som inte blev klart dan före dopparedan. Vi åt minijulbord och allt var najs. Juldagen firade vi julafton med klappar, julbord o allt. Fick leka en hel del hoppla pålle o liknande för barnens skull också :)

Jag fick en hel del prylar såsom spikmatta, ljusstake o en liten slant. Höjdpunkten var nog ändå när jag öppnade ett paket från ma&pa, och det visade sig vara boken "Alla får ligga - strategier i förförelsekonst för den moderna gentlemannen och kvinnan" och därefter öppnade paketet som var från syster Anita som visade sig vara ett raffset.

NEJDÅ! JAG TAR DET INTE ALLS SOM UNIVERSUMS FETASTE PIK!



(Bror tog en del bilder på julafton/juldagen, men jag har inte fått dom än...)

Nåja. Har iaf spenderat den 23e, 24e, 26e och idag hemma hos päronen nu när bröderna varit hemma. Har varit väldigt trevligt, och min helt underbara storebror Frank bollade bokidéer med mig för fullt! Har nu en rejäl grund till den tredje boken och är ofantligt lycklig :) men jaaaa, jag borde verkligen fokusera på den jag skriver nu. I know. Men jag kan ju inte låta bli när världens bästa bollplank är i stan!

Ps. Gick igenom högen med post som samlats under veckan och jag inte orkat gå igenom. Hittade 4 julkort. Känner mig rutten, jag skickade inte julkort till någon. Störst förlåt till dig Linda, du som så snällt skickar mig jättefina julkort varje år!<3

Kommentarer
Postat av: Em

Du får komma med tips från den där boken.. ;D Jag fick också spikmatta, har testat två gånger, men trodde faktisk att jag skulle få lite mer effekt, får nog testa några gånger till.



Ha en underbar dag!

Postat av: F

Du är inte ensam om att inte skickat något julkort, jag har inte heller gjort det! Kommer nog aldrig göra de..

2009-12-28 @ 22:01:52
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback