Panic button

Fåsenu, man stiger upp vid halv ett, drar fötterna efter sig å tänker att det är så skönt med dagar då man har en ursäkt för att inte städa röran man så fint skapat under två månader.

Sen innan man vet ordet av,
så har man bjudit in några vänner för att förfesta i sitt hem...



..Då blir det PRECIS som att någon stampat sönder min "panic button".

Man GÖMMER disken eftersom det inte finns en chans i helvete att man hinner diska allt. Man använder tröjan man har PÅ SIG som dammtrasa då man inte har tid att leta reda på en riktig. Man samlar ett berg med soppåsar i vardagsrummet och börjar fundera över VAD man kan täcka över berget med så det ser lite trevligare ut.

När allt är klart, undanplockat, gömt etc så tar man fram dammsugaren och valsar en stund.


Nu ska jag fortsätta att flippa ut och städa på det mest opraktiska men effektiva sätt jag vet. CIAO!


Ps. Mina bröder hävdar att jag har ett allvarligt beroende jag borde försöka få bukt med... Det står ungefär femtio tomma 1,5l ramlösa i min hall jag tänkt panta idag.

Kommentarer
Postat av: Em

Om du bjuder in till förfest varje dag så borde det bli skinande rent efter en månad eller två? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback