Stressångest

Jag är skitdålig på att uppdatera just nu... Och det hela känns ganska sjukt. Jag har ju alltid så mycket tankar, så mycket att säga, så mycket att spekulera i eller fundera över.

Men just nu är hela min kropp fylld av ångest över en grej... och utöver det så är jag sönderstressad över julen. Jag har varit ute i så mycket affärer, och på internet, men jag hittar INGET.

För en sekund övervägde jag att köpa strumpor eller chokladaskar till alla (utom barnen förstås), men insåg att jag skulle känna mig genomrutten på julafton ifall jag körde med den lösningen.

Så.. julstress och ångest. Det fyller upp hela mitt huvud och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, i vilken ände jag ska börja... Utöver det har jag mängder som behöver göras här hemma, men jag kommer aldrig till skott eftersom jag bara tänker i cirklar.

HATAR när det blir såhär, för jag stänger ner. Satt halva dagen framför TVn och glodde på skitdåliga program bara för att slippa tänka, slippa känna stressen och ångesten. Och nu sitter jag här vid datorn och känner mig helt frånvarande.

Fuck fuck jävla fuck.


Ps. Ljuspunkten de senaste dagarna var kvällen hos Ewe igår. Var verkligen jättetrevligt att träffas och prata om vad som händer i våra liv och om gamla minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback