Allt ska ändras

Ut med det gamla, in med det nya. Det här året tänker jag skaffa mig en ny självbild, ny tillvaro, ny livsstil, ja allt gammalt ska ut och allt det nya ska in. Det ska inte ske på en och samma gång (blir aldrig bra när man sla försöka skynda på sånt här), men det sker i sin egna lilla takt :)

En utav ändringarna är att göra mig av med larviga smeknamn och hålla det mer vuxet (då jag faktiskt inte är 13 åriga KramNallen_DebsaN längre hehe..), och därför bytte jag mejl, och därmed även msn etc.

Jag upptäckte till min förtvivlan att min lista över 75 kontakter bara innehöll 15 (!!) värda att verkligen spara, eftersom jag inte ens pratar med de övriga 60 kontakterna.

innan (75 kontakter)


efter (TITTA SÅ TOMT DET BLEV!!!)


Jag börjar bli gammal å gaggig... :P

Ps. Jag försöker att varken tänka tillbaka med ånger eller vrede.. men igår hittade jag ett gammalt dagboksinlägg som fick mig att rasa. Jag ville åka tillbaka i tiden och agera beskyddande storasyster åt mig själv, förklara det jag uppenbarligen var blind för vid den tidpunkten. Så nu är jag lycklig för min egen skull och min nya tillvaro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback