Friskare naglar

Alla som känner mig vet vilket nagelfreak jag är. Nagelförlängningar å lösnaglar har ockuperat mitt huvud sedan jag var 13-14 år. Det största problemet har varit att mina riktiga naglar blivit helt förstörda, samt att lösnaglar inte är direkt hygieniskt. Så det senaste året har jag gjort ett flertal försök att låta mina egna naglar växa, vilket inte gått så bra, då de går av hela tiden. Men nu har jag ÄNTLIGEN hittat något som faktiskt hjälper mina stackars naglar. Silica tabletter och aco "strong nails" är utkastat för gott nu ur mitt hem. Sally Hansens 'Grow Nails Now!' är min nya kärlek.


Ps. Har f
ått låna fars hantlar, tanken är att träna upp mina armar lite.

- - 09:36 - - - - - - - - - -
Jag ska strypa mig själv. Satt & tänkte på hur lycklig jag var över denna lilla orangea flaska och började leta efter fler produkter från Sally Hansen... Nu sitter jag & undrar om jag pallar att leva på knäckebröd och filmjölk hela nästa månad så jag kan UNNA MIG lite fler skönhetsprodukter... HABEGÄR!


Kommentarer
Postat av: aleksandra

kolla in min nya blogg om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback