Utmanad av Lojsan

Nu är jag utmanad av Lojsan (http://lussebulle.blogg.se/)
att skriva 8 sanningar om mig själv!


1) Jag tycker att jag är en ganska snygg person men har för mycket stoppning. Något jag ständigt gnäller över tyvärr.
2) Jag oroar mig ofta över personer jag borde låta vara, till detta hör även att jag lägger näsan i blöt alltför ofta.
3) Jag blir jättelätt förälskad, läskigt lätt faktiskt. Men det kan ju tilläggas att jag inte blir det OFTA för den sakens skull.
4) Jag har noll tolerans gentemot knark. Jag hatar knark av hela min själ. Om det fick resten av världen att sluta med knark så skulle jag bli absolutist!
5) Jag går upp i mina intressen för mycket. Det tar upp all min tid och skuffar undan allt annat viktigt.
6) Jag tycker egentligen inte om mat eller att äta den. Det är SÄLLSKAPET som ofta kommer med maten som jag gillar. Om det fanns ett piller som fyllde alla näringsbehoven så skulle DET vara vad jag livnärde mig på, LÄTT!
7) Jag har feströkt 2ggr sedan jag slutade snusa.
8) Jag målar alltid fan på väggen (som min käre far brukar säga). Tar ut sorgerna i förskott och gråter över spilld mjölk.

Regler:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta åtta sanningar om dig själv.
3. Utmana åtta personer (jag känner inte 8 st som bloggar)
4. Skriv ett meddelande till de åtta personerna så att de vet att de är utmanade. (det orkar jag int)
Jag utmanar:
Linda, Ottilia, Alexandra & Kmulls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback