Blandat småbabbel

Ibland får man som uppenbarelser om att man helt enkelt måste tag i sitt liv (eller vissa mer specifika delar av det), ännu bättre är när man vaknar en morgon och DIREKT går och gör något som tar emot, men man vet är BRA för en! Idag var en sådan dag, och det sporrade mig verkligen :)

Jag är inte säker, men jag tror att jag fått magsår. Funderar på att svänga förbi närmsta apotek imorgon och köpa något att prova för att se om det blir bättre. Magontet stör nämligen min inspiration och jag finner det OTROLIGT svårt att skriva när magen sticker å har sig!

Och nu har jag beslutsångest, för det är så många olika saker jag vill köpa. Ska jag skicka efter lite böcker från amazon? Eller köpa några filmer från cdon? Har ju iof en del att läsa här hemma, man kanske borde satsa på filmer tills jag fått bok-torka? Hmm..

Nu har Charlie lagt sig här bredvid och purr-snarkar. Hon är bra mysig. Det räcker med att klia lite vid öronen nu och då så är hon så nöjd så :)

Ps. LYCKA! Fun light-saft smakar helt okej! Lite syntetiskt, men inte otäckt! YAY!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Man e så nöjd med så lite så, kurrar jag med.

Postat av: Egoinas mamma

Det finns något på Hälsokost du eventuellt kan prova. Silicea - det är bra för mag-tarm överlag och jag hörde (i går faktisk) att många som har problem med magsår och halsbränna blir hjälpte av det. Du kan ju Googla det?

2009-07-23 @ 08:49:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: jennie

fun lighten borde du skippa, antisimex använder det som bekämpningsmedel mot myror så det kan ju mknappast vara nyttigt ;)

2009-07-25 @ 00:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback