CDON - ett ställe med bra priser

Kom på att jag ville ta reda på vilka filmer jag verkligen skulle vilja köpa, då jag insett nyligen att jag knappt äger några filmer jag verkligen gillar alls. Så jag gled in på CDON och började lista varenda film jag kunde hitta som jag ville köpa (tänkte dock inte köpa något just idag).

Och jag upptäckte till min stora glädje att CDON faktiskt har priser jag tycker är okej! De flesta filmer jag ville ha ingick i kampanjer såsom "2 DVD för 99kr" eller "2 DVD för 149kr", det fanns även boxar med triologier som bara kostade 99kr styck! Men självfallet var det även ett fåtal filmer jag kommer få betala både 99kr och 149kr, vilket jag egentligen tycker är hutlöst.


Jag slog ihop alla filmernas priser, och delade sedan summan på antal filmer, och medelpriset för en film blev 61kr. Inte så värst farligt, men 40-50kr hade känts mycket mer resonligt.

SÅ. för att avrunda. Det FINNS möjlighet att köpa film till vettiga priser, så det är precis vad jag tänker göra. Det ska bli kul att faktiskt ha fina dvd-fodral i bokhyllan framöver. Men jag står fortfarande fast vid min sympati för folk som aldrig köper något utan enbart laddar ner.

Nej nu kanske jag skulle skriva lite. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback