Hela huset står i lååågor

Haha. Satt just och tänkte vilken seg och trist natt jag har.
Går ut på balkongen och möts av stark brandlukt, samt ett blinkande blått sken. Jag skyndar mig ut ur huset för att se vad som står på. Och seeer man på! Två hus ifrån mitt brinner det för fullt. Det står typ 4 brandbilar och 5-6 polisbilar utspridda överallt, massor med brandmän som springer runt med slangar, folk med kameror som tar bilder och en tjock rökpelare från huset.

Stod och tittade någon halvtimme sen gick jag in igen. Fick veta att branden börjat i en lägenhet och spridit sig till vinden.

Den blå ringen är huset jag bor i, den röda ringen är huset det brinner i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så kan det gå ;) //Linda

2009-07-28 @ 18:35:40
Postat av: Egoinas mamma

Lite spänning i vardagen.. :)

Sv: Vad roligt med ditt bokprojekt. Jag gillar att skriva själv. Jag håller tummarna för dig. Det handlar inte enbart om skicklighet, men också om lite tur. Men tror man, så går det!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback