Turbo-humörsvängningar!

- - 03:26 - - - - - - - - - - - - -
Skriver i "anteckningar" eftersom urkassa blogg.se inte vill funka...


Hade en jättebra dag. Var hemma hos mina föräldrar och hade det jättetrevligt. Men några timmar efter att jag kom hem fick jag en otrolig ångestattack. Väldigt många dumma och orealistiska deppiga tankar började snurra i huvudet på mig, ytterligare några timmar senare började jag tänka på mitt vanligaste ångest-ämne, som resulterade i att jag blev skitförbannad tillslut.

Jag förstår mig inte på känslor, eller varför de dyker upp helt oväntat tillsammans med en massa tankar man inte tänkt på evigheter.

Ska göra ett försök att använda alla känslorna till att skriva lite. Det brukar hjälpa lustigt nog. Får väl se hur det går.
Later.


- - 06:28 - - - - - - - - - - - - -
Aah.. Nu är jag nöjd OCH på bra humör :) Har skrivit klart ytterligare ett kapitel. Velar nu mellan att fortsätta skriva eller gå och lägga mig. För jag har sånna svackor nu... Antingen skriver jag apmycket eller inget alls. Är ju frestad att fortsätta medan man har lite "flow"...


Men jag tror jag lägger mig, för jag börjar få huvudvärk. Har ju trots allt skrivit klart ett kapitel. Så helt värdelös var jag ju inte inatt!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Har du testat att konditionsträna när du mår som sämst? Är du inte van vid att jogga kan du bara göra det i intervaller och medan du tar i så tänker du på allt som gör ångesten och allt som gör dig arg. Det hjälper för min del!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback