Jag är så himla bra.

Nu har jag varit utan godis - chips - läsk - glass - kaffebröd - pizza - pommes - hamburgare - friterat - alkohol & vitt bröd i över 6 veckor. Jag har inte ens tagit grädde till mina jordgubbar i sommar! Och det känns så hiiimla bra! Dessutom dricker jag nästan aldrig kaffe längre, bara ifall jag är bortbjuden. Så kanske 1 kopp kaffe per vecka?

Jag är så himla bra.



Ps. Blev uppmärksammad av underbara Linda på en sak jag helt missat. Något dumma idiotiska jag lyckats missa varenda gång jag läst en faktatext under ca 6 års tid?! OCH JAG ÄR SÅ LYCKLIG OCH LÄTTAD ATT JAG SJUNGER OCH DANSAR AV LYCKA! Tack darling. Idag är du verkligen Linda-räddar-världen för mig!

Kommentarer
Postat av: F

Du är grym tjejen!

Stolt över dig! :D

Postat av: Sheriilyn

Svar: Ja, jag gillar också övernaturliga inslag i böcker och jag älskar böcker om häxor! Har du läst Sagan om Isfolket?



Ja, det skulle vara lättbegripligt och antagligen utspela sig på ett mentalsjukhus. Så, övernaturligt skulle det definitivt bli.

:)



Tack! Ja, jag älskar regn, fast som du säger är det ju inte kul om det regnar flera dagar i sträck. :P

2009-07-09 @ 17:19:37
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Svar: Det är en serie och den är väldigt bra! Lång - 47 böcker. ;P Det är en norska som skrivit dem; Margit Sandemo.

Man får följa en släkt av häxor från 1500-talet till 1900-talet och den utspelar sig här i vår värld (mestadels i Norden) så man får en god del historia på köpet också.



Jaså, som vadå för böcker t.ex.? :)



Ja, jag hoppas det! Vad kul! :D Jag vill liksom inte ha allt övernaturligt eller 'otänkbart', utan jag vill att det ska balansera på en gräns där man inte vet om det kan hända på riktigt, om du förstår vad jag menar.



Tack så mycket! Haha ja lite faktiskt, det tänkte jag inte ens på.

2009-07-09 @ 18:27:12
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: taack :D är så happy!



det går framåt. lagt ner pulvret lite för jag försöker vänja av godis och sånt just nu :)

2009-07-10 @ 06:15:04
URL: http://aleksandran.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Svar: L.J Smith ringer ingen klocka faktiskt.. Men okej! Jag vill verkligen läsa Twilight-serien, men jag har inte råd med fler böcker för tillfället. :P



Ja, ungefär så ja. :) Fast just nu är jag lite inne på när man ser saker ur olika karaktärers perspektiv. (Och jag kommer säkert ändra mig tusen gånger om, haha.)

2009-07-10 @ 18:31:11
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Bantar du eller är det andra orsaker? :)

2009-07-15 @ 15:42:32
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback