Bestämd

Jag vet inte hur det gick till, men plötsligt har jag fått mer disciplin när det kommer till skrivandet. Och skrivandet i sin tur har lett till mindre tittande på tv-serier. Faktum är att flera serier jag följer sakta avslutas, och numera blir jag lättad "åh pjuh! en mindre att följa!".

Nu i veckan får jag pengar, och det bidrar till att jag längtar extra mycket efter att köpa "Så länge vi båda andas". Men det gnager i skallen nu. Jag måste börja leta efter fler böcker... Kanske ska kolla upp böckerna Linda alltid rekommenderar?




Kommentarer
Postat av: Högberg

Bibliotek? Går att låna o sen om man verklgien gillar böckerna kan man köpa dem sen? ;)

Postat av: Högberg

Bra att du får disciplin ;)

2009-03-17 @ 22:11:10
URL: http://hogberghallucinerar.blogspot.com
Postat av: Högberg

okej, men om du sätter upp kvittot man får nuförtiden i bibblan (iaf i karlstad får man vad som ser ut som ett kvitto) på kylskåpet eller badrumsskåpet så kommer du ihåg det? Nångång måste man ju lära sig ;) Kram kram!

Ps. har själv haft så stor skuld på bibblan att jag inte kunnat låna nya böcker. DET var pinsamt, så jag förstår dig också Ds.

2009-03-18 @ 10:55:34
URL: http://hogberghallucinerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback