Böcker jag läst

Nedan har jag raddat upp alla böcker jag läst sedan jag började läsa (som jag kan minnas), och det blev totalt 79 böcker. De gröna böckerna lästes mellan jag var runt 10år och 13 år, resterande böcker har lästs från att jag var 13 upp till mina nuvarande 21 år. Urs. Jag måste börja gå till biblioteket oftare...


Kan tilläggas att Jane Eyre tog mig en evighet att komma igenom, det var den mest deprimerande sega skitbok jag någonsin läst. Och alla biografier om misär, våldtäkt och barnmisshandel gav mig mardrömmar. Nej tacka vet jag ren och härlig fiction!

Ps. Det stora svarta frågetecknet i rutan högst upp är en undran om vilken bok nr 80 kommer bli.

Pps. Jag insåg att det är totalt 80 böcker, jag glömde slänga in Da Vinci Koden. hahahahahaha. Aldrig att jag gör om den nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback