Ett seglivat dygn med bra avslut

Torsdag kväll innan 23 somnar jag innan huvudet nuddar kudden, och vaknar redan 5 fredagmorgon. Vid lunchtid blir får jag en kvällsinbjudan till Janet, så iväg att handla groggvirke å sprit. Hela eftermiddagen segade sig fram i snigelfart, och lagom tills jag hunnit slå mig till ro hos Janet så börjar tröttheten komma krypande :( tji får jag för att jag har så underligt dygn.

Höjdpunkten var att slappna av med några drinkar samt prata med otroligt trevliga människor. Och det är fascinerande, för det senaste året har jag träffat så mycket folk jag verkligen inte förstår mig på, eller också lever liv som hittils varit så främmande för mig. Det känns som att stiga in i en helt ny värld.

Men samtalsämnena var verkligen färgstarka! Bajsplatter, fingerstink, hivsson (?), brand, vräkningar, flygande disk, och MASSA bilprat.


Nu sitter jag och dricker vatten, vill verkligen inte må urk imorn.
Varit vaken 21timmar, det plus alkohol = dödligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback