Fantasiflöde på oväntat vis

Jag är lite impad av mig själv. På cirkus 40min lyckades jag krafsa ihop strax över 3 A4 med engelsk fiction direkt ur huvudet. Jag hade aldrig trott att jag faktiskt skulle få BÄTTRE fantasiflöde utav att använda ett annat språk. Sedan upptäckte jag också att allt tvtittande utan text, och läsning av 700 sidors böcker på engelska verkar ha lönat sig, för det gick relativt lätt att skriva.

Men jag vet inte hur bra det är ännu, jag är lite blind för mina egna fel, så jag ska be favoritkritikerna Storebror & Linda att läsa igenom det hela. Han är stenhård när det kommer till språk, och eftersom han läser uteslutande engelska böcker känns det som ett bra val. Och Linda.. ja hon är helt enkelt duktig på rättvis kritik (:

Frågan är vad jag ska hitta på nu...




Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Hej

Jag har nu startat en tävling där du kan vinna ett par feiyue skor, kika in!



Lycka till med skrivandet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback