Ha-begär & brummande dumburk

Jag börjar bli fullständigt galen på min dator! Den både brummar å vibrerar/skallrar.. Kära bror berättade att det nog är NÅN av fläktarna som gett upp, en ny kostar nånstans mellan 500-1000kr, INTE småpengar för mig direkt :(

Och sen så är det ju ingen nyhet att jag alltid vill ha extremt onödiga prylar bara för att. På önskelistan idag hamnar
Selk'Bag - en sovsäck i dräktform.



Jag har nu en brinnande lust att bli friluftsmänniska och skumpa omkring i skogen i denna dräkt.


Favoritmusik just nu:
(lyssna på youtube) Linkin Park - Leave Out All The Rest
(lyssna på youtube) Paramore - I Caught Myself
(lyssna på youtube) Vonda Shepard - Goodbye to Love
(lyssna på youtube) Sia - Breathe Me
(lyssna på youtube) Imogen Heap - Speeding Cars

Kommentarer
Postat av: Syster Louise

Skaffa en ny fläkt då snarast! Jag gjorde inte det när fläkten till processorn pajat och hela datorn krashade ihop (överhettad)när jag använde den ändå. Jag kunde med nöd o näppe rädda innehållet...

Bara ett tips.. :)

2009-03-25 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback