Höger är egentligen Vänster! Eller vänta nu..

Jag har funderat fram och tillbaka över hur folk använder bloggar, och innan dess: dagböcker på typ lunar etc. När någon skriver att hela livet rasat samman, eller att de vill ta livet av sig, eller något annat mysigt, då får man inte fråga vad som är på tok. För gör man det lägger man näsan i blöt.

Så varenda gång jag stöter på en sida där någon skrivit att allt är skit och livet är raserat.. då VÅGAR jag inte fråga vad som hänt. För då lägger jag ju näsan i blöt. Men å andra sidan, varför skriva att livet raserat helt öppet och offentligt om folk inte ens får låtsas om att de vet om att man mår dåligt? Men samtidigt är det ens personliga rättighet att ventliera sina känslor på SIN blogg, hemsida eller whatever.

Jag blir SÅ förvirrad. Härmed lovar jag att OM jag nångång ventilerar mina känslor offentligt så ska jag även meddela VARFÖR jag kraschat mentalt.. minst 5 dagar senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback