Jag pantsatte min hjärna idag

Köpt för pengar jag inte har, skriven på engelska, 754 underbara sidor.


Gick till biblioteket, det var 3 månaders väntetid på den engelska boken. Gick till bokhandeln, den svenska versionen kommer inte i butiker förrän den 14 (nytt argt VRÅL), så då köpte jag helt enkelt den engelska versionen.

Jag MÅSTE städa idag. Imorn åker jag till örebro. Jag MÅSTE städa IDAG.
hahahahahahahahahaha. visst.

Puss


- - 03:20 senare tisdag natt / onsdag morgon - - - - - -

Nu har jag städat allt jag kunde under tystnad, så imorgon återstår bara lite disk och en snabb vals med dammsugaren. Och jag har bara läst 3 kapitel av boken!! (Jag är MYCKET stolt över mig själv!)

Ser fram emot morgondagen, ska bli lite småskönt att få miljöombyte igen. Har saknat Örebro! Nej nu ska jag läsa en liten stund och sedan krypa i koj, 5 timmars städning gör en verkligen trött och jag måste ju hinna upp i tid imorgon så jag hinner med det sista innan vi åker!

Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback