Jag ville inte vakna

Imorse när jag vaknade så var det med en ledsen suck jag öppnade mina ögon. Sällan drömmer jag så verkliga och underbara saker. Oftast är mina drömmar så knepiga och orealistiska att jag bara skrattar åt dom, glad att ha vaknat, glad att ha haft ett äventyr under natten. Men inatt drömde jag om kärlek, ny kärlek, och inte någon orealistisk sort heller. Det kändes så underbart, och sedan vaknar jag och upptäcker att inget av det var sant. Blörk.

För övrigt tror jag att jag hade piercat mig i läppen eller nåt i drömmen, är inte helt säker. Minns mest att det var krångel med piercingen och att den åkte ur hela tiden. En svart ring dessutom, mer olikt mig blir det väl inte? Nåja.

Just nu går jag omkring och plockar i brors lägenhet. De hämtar en soffgrupp han fått av min äldsta syster, så jag ska försöka förbereda så gott jag kan innan de anländer med de nya möblerna. Och snart ska min andra bror också flytta upp hit. Känns lagom surt att 3 av mina 4 syskon snart kommer bo i Örebro.

Och Charlie är genomlycklig. Hon ränner runt som om hon vore en lejoninna på en savann ;) Tufsen vill dock inte medverka i hennes lekar, han försöker mest komma undan. Gamla skruttiga mysvovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback