Darryl Hannah?!

Haha oj oj oj. När jag såg Kill Bill för första gången tyckte jag blondinen med ögonlapp var så genomgrym, hade en ondska sällan skådats över sig. Men så idag läser jag i aftonbladet om hur samma skådis även hade en roll i filmen Splash (en film jag älskade när jag såg den första gången för mååånga år sedan), och jag undrade omedelbart vad för roll hon haft i filmen.

Darryl Hannah hade rollen som den naiva, söta och smått tysta sjöjungfrun! WHAT?! Nu när jag tittar på bilderna så ser jag ju att det är hon, men jag har nog aldrig sett en skådis som porträtterar så två helt olika karaktärer SÅ bra! jag är totalpaff!



Dessutom skrev aftonbladet att hon både lider av autism och sömnsjuka. Tycker jag var väldigt intressant (:

Kommentarer
Postat av: Hanna

S.O.S! Jag har tappat bort dig på msn?! Skriv så du kommer fram igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback