Förlossning & trasiga fontäner

Nu har jag ännu en gång drömt helunderligt.

Jag drömde att jag, mamma & en av mina systrar låg i en stor säng och tittade på tv medan systern födde, småbarnen rusade runt och lekte och hundarna hoppade upp i sängen för att busa. Helt plötsligt sticker bebisens huvud ut och vi sliter fram handdukar för att sängen inte ska bli blöt.

Därefter gick jag ut till bassängen utanför slottet jag bodde i (i drömmen..), och ovanför bassängen, ca 20m upp i luften är det 8st drakhuvuden i sten. De skulle fungera som fontäner ner till bassängen. Men av någon anledning får vi dom inte att funka som dom ska. Mäktigt var det i vilket fall.

Sen visade det sig att mitt ex hängde runt i krokarna, och ville låna pengar till pizza i tid och otid.


Tror jag drömde ännu mer helunderliga saker, men hela drömmen var så rörig att jag inte minns hälften. Och jag undrar fortfarande hur hjärnan bearbetar saker, för jag tycker aldrig mina drömmar är logiska eller handlar om saker som faktiskt är aktuella i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback