Home sweet home

Jaha, igår återvände man hem. Kändes väldigt skönt att vara hemma igen.

Vet inte vad jag bör ta mig för idag... Känner att det finns så mycket jag vill och behöver göra, men ändå sitter jag bara här utan att veta vart jag ska börja. Har haft huvudvärk hela dagen också trots en kopp kaffe. Blir nog en till och två panodil, hatar huvudvärk.

Läste ut hela Forbidden Game triologin när jag var i Falköping. Är ju tonårsböcker så det var inte så värst långa, 200-250 sidor per bok ungefär. Men dom var bra och riktigt spännande, även om jag irriterar mig över sockersliskiga slut i böcker. Handlar för övrigt om en 'demon' (eller ond varelse, vad man nu vill kalla det) som blir kär i en människoflicka och försöker lura in henne i hans värld, där han kan behålla henne för alltid. Han gör inget vidare jobb dock, eftersom han skadar hennes vänner blir hon mest förbannad på honom. Dålig förföringsteknik indeed.

Sååå... nu blir det väl kaffe och panodil då?
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback