Matlagning & Bakning

Min gymnasietid avskräckte mig verkligen från allt vad bak & matlagning innebar. Jag brukade tycka om att experimentera i köket, men efter stressen och misslyckanden (ofta pga stressen?) i skolan så bara stängde jag ner verksamheten.

Nu är det dags att börja igen tror jag.
Om det är något som ligger i min natur så är det att göra pilliga å kreativa saker. Jag kanske skulle börja baka & laga färgrann och häftig mat?


Något jag länge velat prova är Red Velvet Cake. Haha, jag som inte ens gillar tårta? Kan ju alltid ge bort den ifall jag faktiskt bakar den.


Idag ska jag hem till föräldrarna för att städa och bli bjuden på en hejdundrande middag! Seeya!

Kommentarer
Postat av: totto

Frgan är bara den debbs,kan man få den så perfekt som på bilden??Blev själv lite sugen på att test göra denna otroligt vackra tårta!puss på nosen

2009-05-25 @ 23:39:59
Postat av: Linnea

Den tårtan såg ju lite spännande ut faktiskt!

Postat av: jenny

mm, såg god ut:)

2009-05-26 @ 09:09:34
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback