Mosaikvägg och mystisk nyckel?

Ibland blir jag extremt nyfiken vad mina drömmar faktiskt handlar om. För jag fattar iiinget...

Jag tar någon form av klass där vi ska lära oss renovera. Min uppgift blir att krossa kakel och klä en vägg i mosaik. Av någon anledning väljer jag en vägg som dels är vågig, och dels har väldigt många skarvar pga 3 fönster och en balkongdörr.

När jag väl satt igång kommer en klasskamrat och knackar mig på axeln, och säger att någon väntar utanför på mig. Så jag går ut. Utomhus väntar gammla tonårscrushen V. Han säger inte ett ord, och när jag frågar vad han vill så fiskar han upp en guldfärgad nyckel han håller framför mig medan han tittar på mig med en extremt anklagande blick. Jag förstår ingenting. Därefter nickar han och går iväg.

Lagom tills jag kommit in igen står en annan tonårsbekant (som jag fullkomligt avskyr kan väl tilläggas) vid informationsdisken (don't ask... vi befann oss uppenbarligen inte på en skola), och fyller i mängder med formulär.



Whaaaat? Och vad betydde den guldfärgade nyckeln? Nu är jag ju jättenyfiken! Sketna hjärna som ställer till det så i huvudet på mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e söt (K)(K) //Linda

2009-05-31 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback