Barndom

Teatern var kanonbra! :) Skrattade rejält med alla andra 50+ haha. Men vad bryr jag mig?

Det som var extra roligt var att jag hittade min lågstadielärarinna på teatern! inte sett henne på 15 år eller så men kände ändå igen henne! Och det jag tyckte var häftigt var att hon kom ihåg mig också! Jag trodde faktiskt inte hon skulle det, jag menar, lärare har ju hur många elever som helst genom åren..

I vilket fall så var det hela ascoolt. Jag mindes ju henne som den stora, långa, stränga jättinne-lärarinnan (jag fruktade typ ALLA lärarinnor som liten), och nu så... var hon bara den här tunna lilla späda äldre damen med världens bredaste leende!

Jag fick iaf hennes visitkort, för hon insisterade på att få veta när (fast jag rättade henne några gånger med "OM") jag får min bok utgiven så hon kan köpa ett exemplar... Hon MINDES tillochmed det om mig.. att jag hittade på historier, hade vild fantasi och kom och visade henne mina småberättelser jag skrev som barn! Ujujuj.

Jag vette tusan om jag ens känt igen mig?



Well well. Nu ska jag göra något annat!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag är inte alls duktigt på att känna igen folk från gamla till nya foton, men jag ser ju stora likheter här som tur är! ;)

Sv: De från Oslo Tingsrätt har jag fått i ett mail, jag tror faktisk att de är från verkligheten. Under förhör och rättssak så är det inte ovanligt att frågor och svar blir fullständigt tokiga pga pressen som finns på alla parter.



God morgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback