Dröm-kärlek

Min längtan efter närhet håller tydligen på att sabba min mentala hälsa fullständigt. Jag har börjat drömma drömmar varenda natt med samma tema: Kärlek.

Hur min hjärna lyckas vrida till mina drömmar på det här sättet förstår jag inte... och att drömmarna är så verkliga att känslorna jag upplevt får rejäla efterdyningar hjälper ju inte heller. Känns helt rubbat att gå omkring varenda dag och sukta efter killar som inte existerar, är hollywoodskändisar, gamla vänner/skolkamrater eller något annat.

Idag har jag suktat efter en gammal vän, igår suktade jag efter en fantasisnubbe, undrar vem jag kommer sukta efter imorn?


GONATT!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Välkommen i klubben! ;D

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback