Drömtolkning

Inatt drömde jag att jag först tappade en tand eftersom en ny var på väg ut under den, sedan tappade jag en till för att den ruttnat. Det lustiga var att tänderna ersattes av helt nya omedelbart.

Jag drömmer sällan om tänder, så jag googlade "drömtydning"

"Dålig tand: En smärtsam eller rutten del av dina känslor, liv eller relationer, ilska eller beklagande ord.
Tänder som ramlar ut: ofta en känsla av förlust, såsom dödsfall av familjemedlem eller käraste; åldrandeprocessen eftersom det handlar om mognad, bekymmer kring att bli äldre och ens förändrande självbild."
KÄLLA

Kan ju GISSA vad mitt undermedvetna oroar sig över konstant... hoho.

Utöver tand-delen av drömmen så drömde jag också att jag som barn varit placerad i en skola för efterblivna, men ingen kunde förklara varför jag placerats där.

.... jag hade nog föredragit att gå omkring hela dagen och vara "falskt förälskad" faktiskt....

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Du och dina drömmar är bara underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback