En efterlängtad dag (morgon)

Nu har jag gått och längtat efter den här dagen, och när den äntligen kom så var den ÄNNU bättre (än så länge iaf).

Mina visdomständer har jäklats med mig sedan jag var typ 15. Allihopa är påväg upp & ner, men bara EN enda liten jäkel beslöt sig för att faktiskt bryta igenom tandköttet för typ.. 3-4 år sedan.

Den ANDRA som var påväg, har varit påväg i två år. Och de senaste tre månaderna har den legat och skavt under huden så hela underkäken varit öm, och tandköttet alldeles svullet.

Men nu, idag när jag vaknade så kände jag något underligt.. ömheten var borta, svullnaden också... och något.. VASST?! Rusade till närmsta spegel och kollade. Jomen tro fan! DEN BRÖT IGENOM INATT!

Ingen mer plåga! Ingen mer vånda! (Tills nästa tandjävel bestämmer sig för sin entré vill säga...)


Ps. Var en stor bit av svullet tandkött som "trängts undan" när tanden kom upp... och jag pillade såklart loss den. Nu känner jag mig som ett badass med blodfylld mun.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag har en tand som fortfarande växer.. och jag är HUNDRA ÅR! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback