En efterlängtad dag!

YEHA! Nu är jag tatuerad :D på insidan av underarmen.

Plasten måste sitta på till halv tio ikväll, så tills dess slänger jag upp en bild där tattisen syns skitdåligt, men sak samma! Jag måste ju få stoltsera lite nu!

Jag designade tatueringen själv, men gav tatueraren Erik fria händer att förbättra den! Vad han gjorde var att lägga till skuggor runt den för att den skulle "sticka ut mer", han ändrade även vinkeln på skuggorna på grenen och i löven, samt använde en del vit färg för att ge en starkare kontrast till det svarta. (Skuggorna kommer blekna om några veckor, så det kommer inte se riktigt likadant ut då som nu)


JAG ÄR SÅ NÖJD! Det känns som att min orginalskiss var ofantligt platt å tråkig jämfört med den slutgiltiga. Dessutom var Erik en härlig & intressant snubbe. Menar.. för en gångs skull satt jag tyst medan någon annan pratade. HAHA there's a first for everything.

Så bor ni i Jönköping å ska gadda er, gå till Tattoo Art. DÖTREVLIG personal dessutom!

Kommentarer
Postat av: Em

Så roligt! Den ser väldigt fin ut, skall bli spännande att se den ändra skepnad framöver.. Du tar väl foton efter hand?

Postat av: Alexandra

sjukt nice :) ja ska gå dit och göra min som jag har ritat själv :) den dagen kommer bli awesome

2009-11-17 @ 21:07:45
URL: http://aleksandran.blogg.se/
Postat av: Lollo

hej hej hej här missar man saker för att internet dör för en i nån vecka!! Riktigt NICE! Puss

2009-11-23 @ 17:02:30
URL: http://lussebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback