Först bio, sen teater

Gårdagen var väldigt bra. Hela familjen var samlad (utom äldsta systern) hemma hos ma&pa. Det lektes med småbarnen, bars grejjer (då föräldrarna ska renovera hallen), åts god mat och var allmänt trevligt!

Jag & bröderna gick på bio på kvällen för att se "2012". Den filmen ska man verkligen se på bio! Älskade ungefär 90% av den, totalhatade de resterande 10% (sockersliskig medmänsklighet är en fin tanke, men så orealistiskt att det inte gör sig bra på film, och slutet gjorde mig skitsur). Men over all var den som sagt väldigt spännande och bra! Därefter åkte vi tillbaka hem till föräldrarna och åt en kanongod middag med fläskstek, ris och gudomlig sås.

Nyss ringde mamma och frågade om jag ville följa med henne på teater ikväll, och självfallet ville jag det! Teater går jag otroligt sällan på, men det är sååå mysigt och absolut skitkul när det är en komedi :) Vi ska se "Plaza Svit" med Lill Lindfors!


Det är lustigt.. mitt gamla jag ville aldrig gå ut. Hittade alltid på ursäkter för varför jag inte kunde följa med osv. Numera tackar jag Ja till det mesta, och det känns sååå bra ;) Live a little - Laugh a little

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Känns det bättre att gå ut pga vikten? Är det det? Jag vet att när jag vägde 17 kilo för mycket så gillade jag inte att vara bland folk och särskilt inte bland de som kände mig sen innan som "smal". Inte kul alls!!



Trevligt att det känns annorlunde för dig! Och bio med mamma låter mysigt. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback